.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به گفته فرمانده انتظامی مازندران ؛
مامور قلابی با ۷۰ فقره کلاهبرداری در ساری دستگیر شد
شمال نیوز : سردارمیرفیضی ضمن هشدار به شهروندان از آنها خواست: مراقب اشخاصی که با عنوان ماموران خدمات دولتی از جمله آب،برق،گاز، و .....به درب منازل آنان مراجعه می کنند بوده و قبل از هرگونه همکاری با این گونه افراد با اخذ کارت شناسایی نسبت به احراز هویت آنها اطمینان حاصل کنند.
مامور قلابی با ۷۰ فقره کلاهبرداری در ساری دستگیر شد

شمال نیوز :  فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری مامور قلابی اداره آتش نشانی با بیش از ۷۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان ساروی مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط شخصی ناشناس که خود را مامور آتش نشانی معرفی کرده بود، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت تیم اطلاعاتی کلانتری ۱۲ ساری با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های همه جانبه، متهم را شناسایی کردند.

سردارمیرفیضی، تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم را که با عنوان مامور آتش نشانی به درب منازل مراجعه و به بهانه تعویض کپسول های آتش نشانی مبالغی را از شهروندان دریافت می کرد، شناسایی کنند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به بیش از ۷۰ فقره سرقت کپسول های آتش نشانی و کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

میرفیضی از کشف ۷۰ عدد کپسول آتش نشانی در بازرسی از مخفیگاهش خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه، ضمن هشدار به شهروندان از آنها خواست: مراقب اشخاصی که با عنوان ماموران خدمات دولتی از جمله آب،برق،گاز، و .....به درب منازل آنان مراجعه می کنند بوده و قبل از هرگونه همکاری با این گونه افراد با اخذ کارت شناسایی نسبت به احراز هویت آنها اطمینان حاصل کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.